CERTIFIED FRONT OFFICE PROFESSIONAL

Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου (Receptionist)


Η ποιοτική εξυπηρέτηση τουριστών στο τμήμα υποδοχής καταλυμάτων, είναι απαραίτητο συστατικό για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Στα πλαίσια του σκληρού ανταγωνισμού, η πιστοποίηση CFOP αφορά όλες τις θέσεις εργασίας στο “Front office” και τους επιχειρηματίες καταλυμάτων.

Το σεμινάριο καλύπτει το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και αποτελεί ισχυρό εφόδιο στην τουριστική αγορά, πιστοποιώντας τις γνώσεις και την ικανότητα των κατόχωντου στην παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των τουριστικών μονάδων.

Το εύρος των γνώσεων που καλύπτει το CFOP το καθιστά απαραίτητο για κάθε υπάλληλο υποδοχής, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ή σχετικό πτυχίο.

 

Θεματικές Ενότητες:

1. Ξενοδοχειακή διοίκηση και βασικές αρχές λογιστικής

2. Το τμήμα υποδοχής

3. Υπηρεσία υπνοδωματίων

4. Κρατήσεις

5. Αφίξεις

6. Τήρηση λογαριασμών

7. Αναχωρήσεις

8. Ταμείο

9. Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών

10. Διαχείριση παράπονων

11. Εξυπηρέτηση πελατών

12. Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής

 

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο CFOP

Η εκπαίδευση απευθύνεται σε όλους όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν ως υπάλληλοι υποδοχής σε ξενοδοχειακή μονάδα και σε Πτυχιούχους Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επίσης, απευθύνεται σε άτομα που δουλεύουν εποχιακά σε ξενοδοχειακές μονάδες και που με το CFOP θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους. Τέλος, απευθύνεται σε τελειόφοιτους λυκείου ή ανέργους κάθε ηλικίας.

 

Σκοπός & Στόχος της εκπαίδευσης Receptionist

Ο Σκοπός της εκπαίδευσης είναι: Οι σπουδαστές να εκπαιδευτούν σε επαγγελματικό επίπεδο για το σχεδιασμό υπηρεσιών υποδοχής & εξυπηρέτησης καταλυμάτων. Οργάνωσης και δημιουργίας της ιδανικής αναλογίας προσφοράς υπηρεσιών ανά πελάτη, της διαφοροποίησης των τουριστικών προσδοκιών με την κατάλληλη δημιουργία προϊόντων με στόχο την ικανοποίηση των τουριστών

Στόχος της εκπαίδευσης είναι: να διασφαλίσουν το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της υποδοχής και εξυπηρέτησης. Με  την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι Απόφοιτοι είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί η υποδοχή, η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων αλλά και η διαχείριση παραπόνων. 

 

Διάρκεια και εκπαιδευτικές υπηρεσίες

  • Διάρκεια: 3 μήνες – 4 ώρες εβδομαδιαία ή 2 μήνες – 6 ώρες εβδομαδιαία | 50 ώρες
  • Επαγγελματική Εκπαίδευση
  • Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e-class)
  • Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ


 

Πιστοποίηση

Στο τέλος της  φοίτησης οι υποψήφιοι  αξιολογούνται και παρέχονται 3 Βεβαιώσεις Κατάρτισης Σπουδών πιστοποιημένες από το Υπουργείο Παιδείας Αρ. Αδείας: 2100634 – Κε.Δι.Βι.Μ.1 COMPUTER START  και αναγνωρισμένη για την αγορά εργασίας. (Το Σεμινάριο έχει εγκριθεί και πιστοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας)

  1. Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου – Receptionist (Πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1)
  2. Εξυπηρέτηση Πελάτη – CustomerService (Πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1)
  3. Διαχείριση Παραπόνων – ComplaintHandling (Πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1)

Πιστοποίηση από το Τεχνοβλαστό του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης μετά από εξετάσεις  οι οποίες περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής πάνω στο αντικείμενο. Η  επιτυχής ολοκλήρωση της  εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί  στην απόκτηση της πιστοποίησης.   

  1. Certified Front Office Professional (CFOP) – Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής (Χωρίς το κόστος Πιστοποίησης ACTA CFOP)