CALL CENTERS

Αγγλικά για Υπαλλήλους Τηλεφωνικών Κέντρων


Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους στα Αγγλικά σε ένα περιβάλλον εργασίας. Παρέχει εξειδίκευση στο λεξιλόγιο, την ανάγνωση, την κατανόηση, την ομιλία και τη σύνταξη έτσι ώστε να αντιμετωπίζουν θέματα όπως ο εξοπλισμός που χρειάζονται, το πώς να απαντούν στις εισερχόμενες κλήσεις, ζητήματα τεχνικής υποστήριξης, καθώς και επιλογές για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Το σεμινάριο προσφέρει πάνω από 400 όρους λεξιλόγιο και φράσεις, ασκήσεις για τη δομή του γραπτού λόγου και τις ακουστικές ικανότητες και οδηγεί τους σπουδαστές σε ένα άριστο επίπεδο επαγγελματικής επικοινωνίας.

 

Θεματικές Ενότητες

Call Center Layout

Tools & Equipment

Work Hours

Qualities of a Representative

Skills 1

Skills 2

Basic Actions

Phone Communication 1

Phone Communication 2

Leaving Messages

Transfers

Taking Payments

Call Types

Answering Services

Training

Conversation Cycle 1

Conversation Cycle 2

Inbound Calls: Customer Service

Inbound Calls: Tech Support 1

Inbound Calls: Tech Support 2

Outbound Calls: Sales 1

Outbound Calls: Sales 2

Outbound Calls: Collections

Technology 1

Technology 2

Metrics

Performance Evaluation

Performance Incentives

Scheduling 1

Scheduling 2

Time Management

Language Barriers

Handling Angry Customers

Handling Difficult Customers

Handling Unusual Situations

Customer Relationship Management

Customer Satisfaction Survey

Customer Privacy

Online Support 1

Online Support 2

Managing Stress

Health

Outsourcing

Management

Careers

Glossary

 

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο της αγγλικής γλώσσας

Το σεμινάριο English for Call Center Operators απευθύνεται σε υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων και τους βοηθά ώστε να ανταποκρίνονται σωστά στον επαγγελματικό τομέα με συγκεκριμένη ορολογία.

 

Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες

  • Διάρκεια: 20 ώρες. Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται υλικό εκπαίδευσης
  • Το σεμινάριο δύναται να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά
  • Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e- class)
  • Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ

 

Πιστοποίηση

Βεβαίωση Κατάρτισης Σπουδών πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας Αρ. Αδείας: 2100634 – Κε.Δι.Βι.Μ.1 COMPUTER START  και αναγνωρισμένη για την αγορά εργασίας.  (Ο Τομέας Εκπαίδευσης Call Centers έχει εγκριθεί και πιστοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας)